Sunday, May 3, 2009

Im back....

Salam...

hye semua...im back menulis....aku dah bergelar graduan....seronok2 mmg seronok,no more test,paper, thesis, project all shit masa jadi student duloo.

dah duduk umah..mmg mcm istana lar..semua ada....astro,internet,segala jenis ada...but yg aku rindu sgt2 skang...

Hommies,c1-1-7,tak nafi lar...i miss you guys a lot...adaihh....mcm kosong kehidupan aku skang nie....mencari kerja sangat lar susah dan penat...

aku pikir dlm2 semlm.....
adakah aku melakukan perkara yg betul selama nie?

adakah tindakan aku selama nie betul?

benar gak apa yg disebut2 org selama nie....semmcm aku udah merosakkan sebuah keluarga....

aku kan seorang yg "kalo aku nak ,aku akan dptkan" type...

haiya....malas lar nak pikir....

takziah utk principessa...semoga kamu kuat and tabah..confirm pasnie..kamu akan jadi lagi tabah n strong...may all ur wish come true....

utk boss...gut luck...yes..you will become great..one of the best UNITEN will have...now.its the time you could fly by your own....i think i did a lot for you...now....you will go and fight..take wuts rightfully yours
its yours.....

utk hommies...im deadly miss you guys...saat manis semua....Fuhrer,Hess,Goebbles,Rommeln, Stauffenberg.....i miss all of you

No comments: