Friday, March 13, 2009

March...

March ada bulan yg menarik..
march tahun ini amat bermakna bagi aku...

pertama...bulan terakhir aku sebagai student...
4 tahun belajar degree...
ermm....dah penat, mahu kerja..mahu kejar kebahagian..

kedua...
bulan ini juga bulan yg penuh dengan kerja2 dan perancangan,
w/pun project 2 gua dah setel last sem...
project techcomm baru setel selasa hari tue..

project lain banyak dalam kepala otak...
project ngn Fuhrer dan kerajaannya..
project ngn Hommies...
project ngn bestie,Nelson...

perghhh.....kena setelkan sebelum bergelar graduan...

ketiga..bulan yg penuh dgn besday..
ramai individu2 yang bermakna dalam hidup aku menyambut hari kelahiran mereka.

antaranya,

Mama yang tercinta dan tersayang...15 march nie..
aku tak dpt pulang...tapi aku akan rancangkan sesuatu utk mama ku..
mama..i love you so so so much...tanpa mama....wan takda kat sini,wan mungkin tak jadi wan yg skang....wan akan wat suprise utk mama..

Azam...adik lelaki ku, 22 march nie...heheh
bangga aku dgn adikku..dia akan bergelar PTD lebih awal dari aku...
azam..nnt abg akan bg hadiah yg terbaik utk ko...
huhu...balik umah nnt...tak lama pun..lagi 16 hari jer lagi..mmg lepak umah arr abg..

Fuhrer....26 march nie...huhuh yang nie mg kena prank giler babi nyer...
maka dengan ini aku ingin menyeru segala rakyat jelata UNITEN nie utk menyambut hari lahir beliau...boss,ketua,khalifah aku di UNITEN nie...hehe Sig heil...
jom jom..sila roger aku okay??



itu lar.antara individu2 yang bermakna yang lahir dalam bulan ini bagi aku selama ini.hehehe...

April pun ada gak..sabar2 utk post april nie akan best...Goering and Si Gadis salsa..jangan ingat kamu bley lari....tidak..kamu akan kena juga hatta dimana kamu berada L.I ker keja ker sekalipun...sampai lobang cacing,akan aku ratakan Melaya ini utk cari kamu

but March juga adalah bulan yang aku takut...
aku akan meninggalkan uniten ini...banyak kenangan,memori,suka duka aku disini...
hishhhh.....dan aku juga takut....



note : ada ramai lagi....tapi tak larat nak sebutkan..panjang nnt...but anyway..hepi besday tp all my fren yg lahir bulan march....

1 comment:

RoyAL UnITeNErS said...

ganas lar nissie nie..bahaya2.....